Waarom Landingspagina’s?
Wij sturen de potentiële klanten die op een advertentie hebben geklikt niet zomaar naar een pagina, maar naar een landingspagina. Dit is een pagina die gericht is op de doelstelling van de campagne waarbij de bezoeker zo min mogelijk wordt afgeleid door andere informatie. De landingspagina’s die wij opstellen genereren doorgaans 20-45% meer conversies dan de voorgaande pagina’s van onze klanten.
Het optimaliseren van landingspagina’s is een belangrijk onderdeel van een succesvolle online marketingcampagne. Wij geven waardevolle feedback op de structuur en inhoud van de bestaande landingspagina’s om op die manier zoveel mogelijk uit het advertentiebudget te halen. Hoe beter de landingspagina is, hoe hoger de kwaliteitsscore zal zijn en hoe meer conversies eruit zullen komen.
Wat wij doen (in het kort)
Creatie
Van één enkele landingspagina tot volledige websites, wij hebben de expertise en de ervaring om prachtige, op maat gemaakte en converterende landingspagina’s voor jouw producten en diensten te creëren.
Responsive Design
De landingspagina’s die wij creëren passen zich aan op ieder scherm, elke browser en alle apparaten.
Afbeeldingen
Gezamenlijk kiezen we de beste mix van afbeeldingen om je product of dienst zo goed mogelijk te presenteren.
Creatieve Copywriting
De landingspagina moet de unieke persoonlijkheid van jouw bedrijf vertegenwoordigen. Wij zullen de teksten zo schrijven dat potentiële klanten zien dat je anders bent dan de concurrentie zodat ze jouw bedrijf zullen onthouden.
A/B Testen
Koppen, kleuren, teksten, aanvraagformulieren… wij houden ervan om te testen en dit kunnen we oneindig blijven doen. Er is altijd wel iets dat getest kan worden om het design van de landingspagina’s te verbeteren en winstgevender te maken.
Door bezoekers naar twee pagina’s te sturen die nét een beetje anders zijn, krijgen wij inzicht in wat het beste converteert. Door de landingspagina’s te blijven optimaliseren zorgen wij ervoor dat de conversieratio omhooggaat, wat resulteert in een verbeterde online winstgevendheid.
Als landingspagina’s niet worden ge(split)test, laat je iedere dag opnieuw omzet liggen. Wij implementeren A/B tests op de landingspagina’s om zo te bekijken waar er meer conversies te behalen zijn.