Onze aanpak
1. Vrijblijvend Kennismakingsgesprek
Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we wat voor een type leads wij voor jou kunnen gaan genereren. Daarnaast schetsen wij hoe een online advertentiecampagne er voor jouw bedrijf uit kan komen te zien. Uit deze schets komt onder andere naar voren welke kanalen het meest geschikt zijn om jouw doelgroep te bereiken en welk aanbod we zouden kunnen doen om interesse te wekken bij de potentiële klant.
2. Enthousiast? Dan gaan we van start!
Wij doen uitgebreid onderzoek naar de markt waarin jouw bedrijf zich bevindt. Op basis van het onderzoek stippelen we een doelgerichte strategie uit.
3. Advertentie
Wij zetten een online advertentiecampagne voor jouw bedrijf op die specifiek gericht is op jouw doelgroep. Door een mooie advertentie op het juiste moment aan de juiste persoon te laten zien, kan iemand die nog nooit van jouw bedrijf gehoord heeft interesse krijgen in wat jij aan te bieden hebt. Met de advertentie willen we de aandacht van de potentiële klant trekken, om ze vervolgens door te sturen naar de landingspagina.
4. Landingspagina
De potentiële klanten die op de advertentie geklikt hebben sturen wij door naar een zogenoemde landingspagina. Een landingspagina is een pagina die speciaal is ingericht om de doelstelling van een campagne te behalen. Op de landingspagina staan zo min mogelijk elementen die de potentiële klant zou kunnen afleiden van de doelstelling die wij hebben gesteld voor de campagne. De landingspagina’s die wij opstellen voor klanten genereren doorgaans 20-45% meer conversies dan de voorgaande pagina’s van onze klanten.
5. Wij sturen de gegevens die de klant heeft ingevuld op zodat er contact kan worden opgenomen.
6. Optimalisatie van de advertentiecampagne
De data die wij via deze advertenties binnenkrijgen gebruiken we om de campagne continu te blijven optimaliseren zodat het advertentiebudget optimaal wordt benut. Dankzij deze data kunnen wij namelijk precies zien wat wel en niet werkt. Daarnaast kunnen we precies aantonen wat er aan de advertentie wordt uitgegeven en wat er binnenkomt.