Je hoeft maar één woord in te tikken in Google dat betrekking heeft op jouw behoefte en je krijgt tal van oplossingen, tips en feiten aangeboden. Als bedrijf kun je hier met je online marketing strategie op in spelen. Wij kunnen ons goed voorstellen dat je wel wat anders te doen hebt dan het vormgeven van je online marketing strategie. Daarom kun jij de online marketing van jouw bedrijf ook uitbesteden aan diverse disciplines. Hierdoor kun jij je volledig focussen op werkzaamheden die voor jou relevant zijn en word je, zonder dat je er naar om hoef te kijken, steeds meer zichtbaar voor waardevolle leads.

Wat is online marketing?

Kort gezegd betekent online marketing dat je een product of dienst in het zonnetje zet. Je laat je dienst of product regelmatig terugkomen op meerdere marketingkanalen, waardoor mensen jou en je bedrijf leren kennen. Als jij weet uit te blinken met een woord, een zin, een afbeelding of een kleur, zullen mensen zich dat zelfs onbewust blijven herinneren. Echter is herinneren niet het enige wat je wilt bereiken met online marketing. Je wilt in contact komen met leads en je product of dienst verkopen. Een product of dienst in het zonnetje zetten kan op verschillende manieren. Denk aan social media marketing, zoekmachine-optimalisatie en content-marketing.

“Waar social media zal komen en gaan, zal Google altijd blijven bestaan.”

Wat is een online marketing strategie?

Online marketing strategie is een plan voor online en offline marketing activiteiten. Voor het opstellen van dit plan bepaal je van tevoren welk product of dienst je in het zonnetje wilt zetten, wat het doel is, wat de capaciteit is, wie de doelgroep is en waar zij te vinden zijn.

Sommige bedrijven hebben een marketingafdeling. Op deze afdeling werken mensen die kennis hebben van SEO, content-marketing, SEA, social media marketing en e-mail marketing. Met deze mensen kun je de marketing strategie van je bedrijf ontwikkelen en continueren.

Heb jij een bedrijf, maar geen marketingafdeling? Dan kun je de online marketing activiteiten ook uitbesteden aan een marketing bureau.

Welke online marketing strategieën zijn er?

Voordat jij je online marketing gaat uitbesteden, wil je het volgende weten: om in contact te kunnen komen met leads, is het belangrijk dat je de juiste marketingkanalen gebruikt. Je kunt nog zoveel goede content maken, maar als het niet bij de juiste persoon terecht komt, zal er weinig gebeuren.

Een online marketing strategie heeft betrekking op alle vormen van marketing op online kanalen, ofwel: het internet.

Waar kunnen wij mee helpen?

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

klanten beoordelen ons met een

20 klanten beoordelen ons met een 10.0

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Wij komen graag met je in contact. Heb je een vraag of ben je benieuwd hoe een online advertentiecampagne er voor jouw bedrijf uit kan komen te zien? Stuur ons een bericht of neem contact op via het onderstaande telefoonnummer.

Onze diensten

Bij Leads Op Maat werken wij aan direct én meetbaar resultaat. Dit zijn de diensten waar wij écht goed in zijn.

Wij mogen werken voor geweldige klanten

Logo Syndicaet

Over ons

Laura Kortekaas
"Samen met een team van gedreven en gespecialiseerde ZZP’ers zetten wij bij Leads Op Maat geweldige en winstgevende campagnes op voor onze klanten."

Laura Kortekaas
Mede-eigenaar Leads Op Maat

Wij zijn een jong en ambitieus online marketingbureau dat gespecialiseerd is in het opzetten en het winstgevend maken van online advertentiecampagnes.

Ondanks dat wij een klein bureau zijn, leveren we enorme resultaten. Deze resultaten kunnen we leveren door de oprechte interesse die wij als team delen in het laten groeien van bedrijven.

Via het formulier kan je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij reageren vaak dezelfde dag nog en altijd binnen 24 uur.


Lees meer over ons

Contact opnemen

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Wat klanten van ons vinden

10.0
20 beoordelingen

Sascha de Vreeze

Uitgever Learning Solutions | Noordhoff Uitgevers
"Laura schrijft voor Noordhoff blogs over het verpleegkundig vak. Ze is professioneel, punctueel, pro-actief en creatief in haar werkzaamheden. Daarnaa"
Lees meer

Arif Ural

Eigenaar | Sedumdak-online.nl
"In de snelle wereld van de marketing waren wij met ons bedrijf binnen de duurzaamheid op zoek naar een professionele en meedenkende partner. Leads op "
Lees meer
Open WhatsApp
1
Heb je een vraag?
Stel je liever een vraag via WhatsApp? Voel je vrij dat hier te doen!